maandag 15 september 2008

Beurs en atelier

Hier een foto van de stand in Arnhem. Maar de foto's van Cindy zijn veel mooier en het verhaal van Cindy zeker. Altijd weer fijn om een kraam op te bouwen, maar het is ook fijn om alles weer op te pakken en weer heerlijk naar huis. Alleen vandaag de winkel weer netjes maken is wat minder geslaagd, maar het moet. Morgenochtend weer de inloopochtend en het gaat er weer gezellig uitzien.

De foto's van het atelier in de dop.

Ik maak echt een nieuwe start en ik word er steeds gelukkiger mee. Het uitzicht is vanaf mijn werkplek,elke ochtend komt het zonnetje daar op. Als het mais eraf is heb ik weer een vergezicht en hoop ik de reetjes weer te zien.

De kachel heb ik op marktplaats gekocht bij een mevr. in Arnhem. De jaren zestig weer terug. Hij zal het zeker warm stoken!

Mijn bedoeling is ook om in deze ruimte voor kleine groepjes workshopjes te houden. Ik zoek er een grote zilverkleurige waterketel bij. Er zal zeker een keer de gelegenheid komen dat iedereen het kan zien, ik mis de open dagen thuis ook.

Tot slot nog een foto van poes Broertje. Die helpt ook flink mee met de verbouwing. Hier had ie net een spinneweb verbouwd ;)

Voor vandaag een fijne dag, Bep

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een heerlijke kachel ,ik herken hem !
Het optrekje wordt zeker gezellig !
Geinig , de kat met websel !
Leuke foto's !

Anoniem zei

Wat een geweldige foto van broertje. Ik snap dat zo'n beurs leuk is, maar dat het ook heerlijk moet zijn om weer rustig thuis te zijn. Je nieuwe atelier schiet goed op. Lijkt me nu al heerlijk om bij de kachel te werken. Tja open huis bij jouw is gewoon super gezellig, met de vuurkorf aan in je gezellige keuken. En genieten van je mooie tuin.

Anoniem zei

Bep, bij Dille en Kamille hebben ze van die hele grote 'zilverkleurige' waterketels.