woensdag 24 september 2008

Santa en een quilt af!

Eerst de beloofde foto van de quilt. Het zijn driehoeken die al aan elkaar genaaid waren, dus een lekker makkelijk project. Niet hoeven denken is ook weleens lekker. De stof heb ik zelf in de winkel, dus eigenlijk iets te makkelijk!

De Santa is af ondanks het beetje ziek zijn. Vind het een leuke Santa die prachtig in mijn kamer hangt. In December wil ik deze als dagcursus gaan doen met het orginele pakket. Op mijn website komt er wel informatie over deze dag, die ik waarschijnlijk gezellig in mijn keuken ga doen.

Fijne dag Bep

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige quilt...zó mooi die kleuren!! En je Santa is helemaal leuk!!!!!!!

Anoniem zei

Even een vervolg op dit item,de laatste tijd maak ik veel projectjes die al voorgekouwd zijn,dit heb ik nooit eerder gedaan,altijd zelf van alles bedacht,als ik dan daar mee aan het werk ben vind ik het best wel fijn,maar voel mij erg gedwongen,krijg ik het gevoel terug van de tijd dat ik van alles maakte voor winkels en ook dat wij dat financieel konden gebruiken,kon ik in ieder geval mijn hobby en verslaving aan bridgewater kopjes betalen,maar sinds mijn stofjes in Doesburg en mijn hokje er even niet is komt dat er niet van,mijn hokje is echt mijn haven en de plek waar mij het wel lukt om heerlijk mijn fantasie te laten gaan,het zal wel niet zo lang meer duren of het is klaar. fijne dag Bep en Petra groetjes