vrijdag 17 oktober 2008

Pakketjes maken.

Zoals jullie weten doe ik altijd heel goed mijn best om leuke pakketjes te
maken tegen een betaalbare prijs. Ik maak dan pakketjes waarvan ik denk dat het op dat moment leuk is,maar vaak worden er om andere gevraagd. Maar goed, zoals gezegd; ik blijf mijn best doen! Vanochtend in de vroegte heb ik pakketjes van de herfst/winterengel gemaakt. Ben je best nog wel even mee bezig. Het is ook het leukste als je van het voorbeeld ook dezelfde foto hebt. Dat betekent dat ik steeds een nieuwe engel mag maken omdat de stof weer op is. Ik ben altijd bang dat ergens iets te kort van in zit,deze keer klopt het wel dacht ik.

Op de valreep nog even een foto van mijn hokje met de verlichting die mijn
stiefzoon Harmen heeft aangelegd. Daar is hij heel handig mee. Bedankt maar weer Harmen! Voor nu een fijne dag allemaal. Groetjes, Bep.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Yeah!!! Harm KeiGoed gedaan!
:o)

Bep, jouw pakjespost is altijd geweldig!!!!
Dat weet je toch wel.
:o)
Oooooh en nu weer zo'n mooie Engel!
Kan ik al voor de brievenbus gaan liggen,.....
;o)

Anoniem zei

Trouwens,.... gaaf strijkijzer!

Anoniem zei

O,Ingrid deze pakketjes zijn voor de winkel,de pakjespost zou ik niet zomaar openbaar maken voordat iedereen zijn pakje heeft,je zult nog even moeten wachten,het strijkijzer heb ik geerfd van mijn broer,zijn sigarettenpeuken zaten er nog in,maar na 2 keer in de afwasmachine kon hij er mee door ,groetjes Bep