dinsdag 28 oktober 2008

Punthoofd

Een fotootje van de puntmutsen die gisteren weer gearriveerd zijn en heerlijk in mijn stoel zitten. Een geliefd plekje voor Dodde en de poezen, die hebben steeds zin om er bij te gaan liggen. Ikzelf ondertussen ook, de vermoeidheid van de beurs is er nu ingeslopen. Even rustig aan doen, donderdag naar Doesburg en de winkel weer inruimen. Vandaag heerlijk mijn zus Anneke ophalen die 2 nachtjes komt logeren. Lekker beppen en wat wandelen. Misschien wel de wandeling in het bos achter paleis het Loo. Die is nu in de herfst op z'n mooist. Ik zal foto's maken als ik er naar toe ga. Fijne dag, Bep

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeioei, wat zijn ze leuk!
:o)))))

Anoniem zei

knuffel voor de kleine Dodde!
:o)

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk!!!!!!!!!!!! Ik moet er ook maar eens een gaan maken, gezellig voor de kerst.

Groetjes
Ines