donderdag 27 november 2008

Pipowagen in kerstsfeer

Hier een sfeerfoto van de pipowagen, die gisteren omgetoverd is tot kerstwagen. Eerst schoongemaakt en daarna met Jannie ingericht voor de open dag zondag. Het balkonnetje geschrobd en een nieuw gordijntje opgehangen.

Op mijn website heb ik dubbele kaarten met enveloppe geplaatst van enkele voorbeelden die ik gemaakt heb en een kalendertje is in aantocht. Dus er gebeurt nog wel wat hier! De voorbereidingen lopen goed voor zondag en het mag best weleens zover zijn. De workshop van 12 uur zit vol. Ik ben wat rommelig van aard dus misschien komen er wel meer meisjes dan ik genoteerd heb,maar daar komen we ook wel uit... Het weer belooft goed te worden. De vorige kerstdag liep uit de hand vanwege hevige sneeuwval, maar die hebben we al gehad. Nou misschien tot zondag en een prettige dag allemaal. Bep.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Reken maar dat ik er ben!!!!!
tot zondag ;0)))

Anoniem zei

Wat ziet het er weer gezellig uit!! Heel veel plezier zondag en goed weer gewenst!! groetjes winny

Anoniem zei

Jammer dat je zo ver weg woont Bep ;-(

Ria x

Anoniem zei

Bedankt hoor Winny,misschien kom je een volgende keer.
Is jammer Ria.
Ha die Gerda ben je uit de kast gekomen,wat een verrassing zeg,welkom op mijn weblog,tot zondag,Bep

Anoniem zei

Hallo Bep,

Je Pipo wagen is mooi geworden en ik wilde je nog even bedanken voor de ontzettend gezellige en gemoedelijke middag. Ik vond het heerlijk!
Hopelijk zien we elkaar snel weer!
Lieve groetjes van mij en een knuffel van de beer (nog steeds zonder naam, maar dat komt wel ...)

jacq zei

ga de pipowagen zeker bewonderen a.s zondag.
groetjes jacq

Cindy at her Country Home zei

GEZELLIG BEP! Moet nog een paar nachtjes slapen en dan begint het feest voor mij hahahha.... Tot zondag, X Cin

Anoniem zei

Gelukkig weer veilig thuis Janet,het was gezellig.
Ik zie Cindy en Jacq zondag heb er ook al ongelovelijke zin in .
Nog even zeggen dat Hester haar grote Logcabin die net terug is uit Amerika gaat meebrengen zondag,moet nog even een mooi plekje vinden,Bep

Anoniem zei

hoezo...uit de kast komen....ik was er lang..maar door de verbouwing bij jou had je de boel gebaricadeerd en kon ik er niet uit!!!!! ;0))))

Anoniem zei

Misschien ben ik ook van de partij,....
:o)))))))))))