zondag 8 februari 2009

Onder de poort van het Gildehof...

Daar onder de poort hangt een vitrine kast, waar een aantal van mijn spulletjes hangen en zitten. Waaronder ook dit popje met de beer, ik geef zelf maar de naam Beppie met beertje. Ik heb dit popje in april 2007 in de vitrine gezet en sindsdien is ze er niet meer uitgeweest. Is toch ook zielig, dus ik ga haar gauw bevrijden.

Waarom ik dit vertel is, dat zij ook het eerste pakje van mijn pakjesclub was die ik in februari daarvoor gestart ben. Nu zullen de leden inmiddels wel allemaal op de hoogte zijn van het beëindigen van de pakjesclub deze februari... De reden daarvan is dat ik mij vrij wil voelen in het ontwerpen van nieuwe wezentjes/miniquiltjes en door het grote aantal leden is het moeilijk om stof te vinden in grote hoeveelheden. Daardoor was ik beperkt wat stof betreft. Ook tijdgebrek door de drukke bezigheden in de winkel en op de beurzen is een oorzaak geweest. Het is jammer...

Ik ga nu tijd maken voor nieuwe werkjes en hoop het jullie te showen als het zover is!
Fijne zondag, Bep

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik geef je groot gelijk Bep dat je gestopt ben met de pakketjes. Ik voel helemaal met je mee! En ik ben heel benieuwd naar al je nieuwe creaties!

Liefs, Ria

Anoniem zei

Ik heb altijd heel erg genoten van jou pakketjes werd altijd erg blij als er één op de mat lag, maar ik snap heel goed dat het niet meer te doen is. Kijk nu gewoon regelmatig op je site en zoek ik zelf wat leuks uit! groetjes en hele fijne zondag, Winny

Anoniem zei

Heel veel succes met je nieuwe Creaties!!
Liefs Wilma

Anoniem zei

Bep, je hebt helemaal gelijk.
Wij moeten ook alles altijd voorgekauwd krijgen. Tijd dat we op eigen benen verder gaan.
Veel succes met ontwerpen en we zien het graag terug in je winkel of op je website.
Groeten Janny

Guute zei

Bep, je moet altijd doen waar je je goed bij voelt. En een mens kan niet alles willen. Blijf maar lekker genieten van nieuwe ontwerpen.

Anoniem zei

Soms moet je jezelf gewoon even terug fluiten. Je hebt groot gelijk !
Ik kijk altijd graag op je blog ; altijd weer iets leuks om te zien en/of te lezen !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Debby zei

Hoi Bep, Ik heb je opgegeven voor een award. Heel simpel: het plaatje kopieren, 5 verslavingen/ eigenaardigheden vertellen en hem doorgeven aan iemand anders.

Groetjes Debby

Anoniem zei

Het is natuurlijk even een teleurstelling voor alle pakjesleden, maar het is wel te begrijpen.
Veel inspiratie voor je nieuwe ontwerpen.