maandag 30 maart 2009

Een heerlijk weekend


Deze lieverd is aangekomen. Laat nu het voorjaarsfeest maar komen en het klopt de voorspellingen zijn heel goed wat het weer betreft.


Ook de reetjes weer vanuit ons keukenraam gezien, dat gebeurt steeds vaker de laatste tijd.


De stokken voor de snijbonen staan er nu. Verse snijbonen ben ik helemaal dol op.


Hier mijn avondhoekje met Broer en Glans, de twee allerliefste poezen. Je ziet ze bijna niet, maar ik wel hoor, als ik zover ben dat ik ga zitten zijn zij er ook.


Dit heb ik gemaakt zondag; een klein naaldenboekje.


Hier de binnenkant.


En ook dit; mijn favorietste popje in het blauw.

Prettige dag Bep

8 opmerkingen:

Annelies zei

Ach, wat een leuk haasje !

Annelein zei

Wat is ze lief en wat blijven haar pootjes lekker warm met die gehaakte schoentjes...

supergoof zei

Hoi Bep wat een heerlijk sfeervol logje!
Ik zit te genieten!!
:o)

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schattig haasje Bep en wat een voorrecht dat je de herten zo vanuit je keukenraam kan zien, ik ben al blij dat ik de koeien nog kan horen, alhoewel het is 's morgens ook heerlijk wakker worden met het geluid van de tjilpende vogeltjes.

willy zei

Dat heerlijke weekend gaat vast over in een prachtige week. Het weer zit in ieder geval al mee. Het haasje is schattig. Het quiltje uit het vorige logje is ook mooi door z'n eenvoud.

bep zei

Hallo Ingrid het was ook een gezellig weekend lekker thuis en zo.Het was net vroeger.
Ik besef niet altijd dat het een voorrecht is om hier te wonen,ik verlang vaak ook naar het stadse,maar de voorkeur gaat nog naar het plattelandse.En nu nog meer met het mooie weer in aantocht.groetjes Bep

conny ten berge zei

Wat heb je weer gezellige foto's op je weblog gezet! Het haasje is superleuk!

Gerda zei

Heerlijk hé..voorjaar!!!;0))
de vogels s'morgens luidruchtig..en jij boft dat je de reeën kunt zien voor je huis ...
wat heb je weer een leuke dingen gemaakt!!!
en de kippen van José zitten ook keurig op een rijtje.....laat Pasen maar komen;0))
fijne zonnige dag.