donderdag 2 april 2009

Culturele route Doesburg

Aanstaande zondag 5 april is mijn winkeltje in Doesburg dus open en alle ateliers in Doesburg. Kun je zomaar inlopen in van die mooie grote huizen en een kijkje nemen bij de vele kunstenaars die in Doesburg wonen en een atelier hebben.


Ik neem zondag deze twee manden mee. De rolletjes stof zijn in de uitverkoop en de hele meters ook. De rolletjes kosten 4,25 en de hele meters 6 euro en wie boven de € 12,50 koopt krijgt een leuke verrassing. Als je koffie/thee en wat lekkers wilt; dat is er ook nog .


Deze zonsopgang beloofd heel wat vandaag, wat een feest is het toch om de zon zo mooi op te zien komen.


Hier een klein kiekje van mijn voorjaarstuintje, de eerste tulpjes die bloeien.

Prettige dag Bep

3 opmerkingen:

Gerda van der Kort zei

Ik ga even mijn wettelijk lief heeeel lief aankijken en misschien komen we dan wel langs. Hij is er nu niet en komt morgen weer terug dus maar hopen dat hij geen andere plannen heeft. Waar ligt Doesburg eigenlijk, dat ga ik eerst maar eens uitvinden. Je tuintje ziet er geweldig uit.

willy zei

Stom, helemaal vergeten. Was een mooi doel voor een fietstochtje.

Balsemien zei

Prachtige zonsopkomst Bep!
Ik wens jou ook heel fijne paasdagen!
balsemien