woensdag 1 juli 2009

De eerste juli tuinfoto's

Ik ga gewoon door met de tuin update's, heel leuk om zo en dagboekje te hebben van onze tuin. Misschien belangrijk voor later .


Zomers sfeertje


Deze Amerikaanse walnoot hebben we 6 jaar geleden geplant. Vorig jaar 5 walnootjes die er afvielen, maar nu de hele boom vol! Het is voor zijn soort een reuzewalnoot, dat belooft nog wat...


Verbena


Druiven


Nog een sfeerplaatje


Courgettes


Eikenbladsla


Hortensia's


Ik hier met de doppertjes. Wat een werk... 3 uur doppen voor 3 maaltjes!

Ook ben ik druk met de stofjesclub snijden en vouwen en de kipjes van Bobbin voorbereiden, want dat wordt mijn vacantiewerkje.

Prettige dag, Bep

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Bep . Bij ons is het het zelfde tafereel, ik doe ook nog worteltjes door de erwtjes. Iedereen verklaart je voor gek maar er gaat toch niets boven groente uit eigen tuin!!! Geniet ervan ondanks alle druktes, Groetjes Loes uit Wehl.

willy zei

Heerlijk zo buiten leven.Wat groeit en bloeit alles goed.
Je moet er wel wat voor over hebben maar dan heb je ook wat lekkers op je bord.Vanavond eten we de eerste nieuwe aardappels uit mijn vaders moestuin.
Groetjes

quilting Jeannet zei

Bep, de foto,s zopuden zomaar in mijn tuin gemaakt kunnen zijn, alleen heb ik een rood gestreept kussen op mij ligbed.....

groetjes, Jeannet