maandag 6 juli 2009

Een kaartje met de post...

Naar aanleiding van een probleem met m'n oog kreeg ik dit lieve kaartje van dochter Berthe. Was er helemaal ondersteboven van! Ik kreeg een weekje mijn rechteroog niet open, nu weer wel en zie bijna weer goed. Gelukkig was ik met stroken van 15 cm aan het werk en nu met de kipjes van Els, dus een grote verbetering. Ik houd nu alvast een beetje "voorvakantie"; lekker veel de oogjes dicht en in de zon liggen. De kipjes met een lekker geurtje erin staan in mijn webwinkel.
Prettige dag, Bep.

8 opmerkingen:

Miranda zei

Hihihi, wel een leuk toepasselijk kaartje weet dochterlief je wel te sturen. Fijne vakantie! Groetjes uit Virginia

gerda zei

Toffe kaart :0))
Fijn dat het weer wat beter gaat...misschien ietsie te druk geweest?gemaakt??..goed op jezelf passen hoor!!!
en een geur kip..da's ook NI verkeert!!
fijne dag

Anoniem zei

Wat een leuke/lieve kaart van Berthe. Zo is het maar net! Hoe is het nu met je oog? Vervelend lijkt me.Ik zie je hopenlijk eerdaags een keer.Liefs lynda

bep zei

Nou,ik ga elke dag iets beter kijken,ik hoop dat het snel helemaal beter word,maar een beetje handwerken gaat wel en internetten gaat ook prima,misschien zie ik je wel gauw Linda,groetjes Bep

Francisca R. zei

Geweldig leuke kaart :0) Vast en zeker een geweldig leuke dochter!
Binnenkort vakantie? Dan eens lekker luieren!
Beterschap!

Ria Lanser zei

Ach meis toch een zeer oog! Beterschap!

Liefs van Ria

Annelein zei

Wat een leuke tekst zeg. En wat een lief gebaar.

Sterkte met je oog.

Joyce zei

Beb, fijn dat het weer beter met je gaat, schrok me naar met je lappie voor je oog!!
Lieve kaart!
:0)