zaterdag 5 september 2009

Herfst in de tuin


Het verval in de tuin is nu aan alle kanten zichtbaar, jammer dat het weer over is... Ik heb dit jaar een geweldige zomer gehad en ik had graag nog even doorgegaan met luieren. De berichten zijn gunstig. Is maar goed ook, ik ken een aantal mensen die nog een tuinfeestje gaan geven, lekker gezellig. We hebben nog verschillende producten te oogsten oa. de kalebassen en een paar soorten peren en de chalotjes moeten nog goed drogen.

De winkel in Doesburg is weer open. Ik liep donderdag weer binnen met de hele volle auto er achteraan en dacht; wat een leuk winkeltje! Ik kreeg wel weer zin aan stofjes die ik vergeten was, maar er is zoveel ander werk te doen, dat ik even geduld moet hebben.
Nou, allemaal een prettig weekend, Bep

4 opmerkingen:

wilma nooij zei

ja bep,ik zie het ook bij mij in de tuin, de herfst gaat eraan komen. Ik wil er eigenlijk nog niet aan, maar het zal wel moeten. Eerst nog een paar heerlijke nazomerdagen. Vond het donderdag heerlijk om in mijn laatste vakantiedagen nog even met mijn man op lapjes jacht te gaan en ik kan me voorstellen dat je gewoon blij met je winkeltje bent. hou het ook maar lekker zo, jij zet zo'n heerlijk sfeertje neer.
groeten wilma

supergoof zei

Het was weer een feestje om bij jou in de winkel te zijn!
Ik ben enorm blij met de prachtige stof voor de laatste rand en de achterkant van m'n Nearly Insane. Het was liefde op 't eerste gezicht,...
*Ü*

En volgens mij heb ik Wilma Nooij gezien!
:o)))

Willie zei

Heerlijk toch Bep, na zo lekkere vakantie je eigen winkeltje weer binnen te lopen .
groetjes,
Willie

wilma nooij zei

Inderdaad ingrid, ik had het te laat in de gaten, maar bij het afscheid zei bep je naam en toen had ik het pas door.
leuk!!! heb er nu toch een gezicht bij. want ik ben echt een fan van je weblog en al je prachtige quilts. groeten wilma