dinsdag 6 oktober 2009

Tamme tukkels, walnoten en hexagonnen

In de avond na 8 uur mag ik lekker aan mijn hexagonnen en als je goed kijkt de kerstboompjes. Met een heerlijk schaaltje allerverste walnoten en tamme tukkels.

Wat zijn wij toch rijkelijk verwend dit jaar, we komen om in de gebruiksvruchten! Scheelt in de portemonnee, er hoeven geen hapjes en nootjes gekocht te worden.

Nog even een tip: ik kan maar een klein gedeelte van de winkel meebrengen naar de beurs in Rotterdam. Wil je dat ik iets voor je meeneem mail mij dan even, dan kan ik er voor zorgen dat het er ook is in Rotterdam.

Prettige avond of dag, Bep

5 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Ehh wat zijn tamme tukkels? kastanjes???

Tineke zei

Bep, wat een mooie en lekkere foto's heb je voor ons. Veel plezier met je hexagonnetjes!

bep zei

Hallo Gonny,tamme tukkels zijn tamme kastanje,je hebt ook de gewone paardenkastanje,ik denk dat tukkels het dialect is van hier en Twente.Ze komen het meeste voor in de bossen.
Je kunt er ook een pastei van maken,lijkt mij helemaal niet lekker,ik houd helemaal niet van koken dus dat maak ik al helemaal niet,groetjes Bep

Annelein zei

Bep, ik heb gisteren ook twee van die tukkels uit je tuin meegenomen. Maar... hoe eet je die dingen! Op de kerstmarkt worden ze altijd gebrand.

bep zei

Hallo Willeke,gewoon het velletje eraf halen en opeten,groetjes Bep