zaterdag 12 december 2009

Een warme kerstmiddag

Gisteren was het een warme kerstworkshop in de keuken, dames uit alle windstreken van Nederland hebben heerlijk gewerkt aan het kerstquiltje. Hier één in de maak.
Het is een quiltje wat ik 4 jaar geleden gemaakt heb in de periode dat ik in mijn kleine hokje werkte en winkeltje had, maar wel echt al mijn materiaaltjes om mij heen. Nu bijna alles er weer staat krijg ik weer dezelfde inspiratie om met de stofjes te rommelen, zoals ik dat noem. Nog even geduld; de tijd komt eraan.

Hier Rosette (foto speciaal voor Cindy en Tan) en tafelgenoten heerlijk aan het werk.

De auto staat ingepakt om te vertrekken naar de kerstmarkt in Hall, is maar 1 km, om de kraam op de kerstmarkt in te richten. En ik hoop dat mijn dochters Anna en Berthe na hun uitgaansavond om 11 uur in Doesburg zijn om de winkel te openen, hun kennende lukt dat wel.

prettig weekend Bep

3 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

is wel gezellig zo allemaal rond de tafel

Daniëlle zei

Heel veel succes dit weekend! XXXD

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er weer heel gezellig uit bij jou.

Groetjes
Ines