donderdag 25 februari 2010

De Winnaar is....

Berthe: "Het was wederom een flinke opgave om hier de mooiste naam uit te zoeken. We hebben enorm getwijfeld maar we konden niet om de Olympische Spelen heen, het was toch echt een emotiedag. De Olympische gedachte heeft de doorslag gegeven. Bovendien vinden wij de winnende naam een gezellige, gemoedelijke en lieve naam: "Svenna".
Dus Nadia, bedankt voor het verzinnen van deze naam en wil je je adres aan mijn moeder mailen dan kan zij je prijs opsturen."
Bep: "Ik vond een troostprijsje wel leuk, dus de dames hebben een tweede naam uitgezocht en dat was zeker de eerste geworden als Sven wel goed de bocht ingegaan was: de naam "Juliette" heeft de troostprijs, mede door het hartverwarmende verhaaltje erbij. Josine, wil je mij mailen dan stuur ik je een verrassinkje."
Nadia en Josine jullie kunnen jullie adresgegevens hier (<-- klik) naar toe mailen.

Nou, verder vandaag behalve de prijzen opsturen, natuurlijk de auto weer volproppen en op naar Zwolle om daar de kraam weer in te richten. Ben altijd bang iets te vergeten, maar we gaan heerlijk elke avond terug naar eigen haard en buis, de spelen blijven natuurlijk nog boeien!
Prettige dag allemaal, Bep, Berthe en Carolien.

9 opmerkingen:

Anne zei

Leuke, toepasselijke naam hoor, Svenna! Tsjonge, wat een klus voor die meiden, maar wel leuk...
Gefeliciteerd winnaar!

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd en het is een mooie naam geworden, daar kan ze wel mee leven denk ik.

Groetjes
Ines

nadia zei

O, ik ben er helemaal stil van.....ik heb prijs!Ik heb de naam gekozen nav de gouden plak die Sven eerder gewonnen had, niet wetende wat er allemaal nog meer stond te gebeuren....Met deze pop kunnen we nu dus in feite twee kanten op, als geluks- en troostpop. Bedankt Bep en Berthe!

Gerry zei

Wat een vondst! Gefeliciteerd Nadia en veel plezier met je prijs!
Gerry

ria vogelzang zei

Wat een lieve naam! Gefeliciteerd Nadia!

Yvonne aka sommeke zei

Svenna! Mooie naam, gefeliciteerd Nadia!
Dank je wel Bep!

Marianne zei

succes in Zwolle Bep!
Gefeliciteerd dames! Veel plezier met jullie prijsjes!
xx Marianne.

Daniƫlle zei

Gefeliciteerd dames!! Svenna is een leuke naam, past bij het koppie!! Mooie avond nog! Groeten, Daniƫlle

Margreet zei

Hoi Bep, Je krijgt van mij de Beautiful Blogger Award. Kijk je even op mijn weblog?
Groetjes, Margreet