dinsdag 8 juni 2010

de prijsjes van de verrassingsochtendloterij

Vandaag weer een verrassingsochtend gehad met gezellige dames uit alle windstreken.
Deze keer ook 4 dames uit mijn eigen omgeving, dat gebeurt niet vaak.
Zoals bijna elke keer weer een paar loterijtjes er gedaan.
Deze twee dames hebben een geweldige grote gifvrije krop sla en een doosje met 6  vrije uitloop eieren. gewonnen
 
Dit miniquiltje in 3d is gemaakt.
En zo zaten we er met zijn allen bij,de trouwe Hermien Prins van 88 was ook weer van de partij,nou had ze graag zondag boeken willen ruilen ,maar was het vergeten.Nu bracht ze een hele tas met boeken mee die ze weg heeft gegeven. Als je dit vanavond leest Hermien dan wil ik je hierbij nog even bedanken,
prettige avond bep

3 opmerkingen:

Simone zei

Wat ziet het er weer gezellig uit bij je! Ik begin je mailtjes te missen... Nu hoor ik niet meer alle nieuwtjes als eerste! ;) Maar moet ze net als iedereen hier op je blog lezen.
Nogmaals; het gaat je prima af dat bloggen!
Hugs, Simone

GRANNY'S HOUSE zei

Jeetje Bep, dat is geen krop sla meer, ik heb ze nog nooit zo groot gezien :-))
Het ziet er trouwens weer erg gezellig uit bij jou, jammer genoeg is het te ver voor mij, anders....

Groetjes
Ines

Annelein zei

Ben het helemaal met Ines eens. Wat een mega krop! En wat was het weer gezellie. Jammer dat ik niet kon maar er komt gelukkig nog één herkansing voor de vakantie.