zondag 6 juni 2010

Het verloop van de ruildag

Het was een snikhete dag en heel moedig kwamen er om 11 uur een aantal dames met tassen vol met handwerkboeken en even wat later met Bridgewater.Heb zelf ook geruild en verkocht.
Alleen als ik het nog een keer zou doen dan de ruiling binnen een paar uur en allemaal tegelijk.
De dag duurde te lang en de bezoekersters waren te verspreid, dus diegene die hier om 11 uur waren moesten te lang wachten op nieuwe bezoeksters die wilden ruilen,nooit te oud om te leren.
  sta ik hier te verlekkeren bij de kopjes van Loeki wat had ze weer veel moois bij zich
en deze konden heerlijk meekijken naar de bezoeksters
en het broeden kon gewoon doorgaan
Ik was vergeten te fotograveren ,en waar Gerhard zijn belangstelling naar uit gaat kun je wel zien.
fijne avond Bep

2 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een heerlijke verzameling, als ik ooit genoeg geld bij elkaar gesprokkelt heb, dan..........

Groetjes
Ines, die het nog steeds warm heeft.

Anoniem zei

Bep,

Dankjewel voor de gezellige dag, de cake bij de koffie was heerlijk. We hadden er twee uur rijden achter de rug toen we bij je aankwamen. Des te heerlijker is het dan zo'n warm (.. ) welkom. Want warm was het en nog is het broeierig.
We hebben genoten van de vijver en de kikkerconcert.
De stofjes komen goed van pas. Ik heb net n mijn eigen weblog op www.hobbyjournaal.nl een verslagje geschreven, met foto's erbij. Mijn nicname is daar Mannie. Ik stuur je ook nog zo wat foto's toe, misschien heb je er iets aan.

Hartelijke groeten van Jantje