donderdag 2 september 2010

noeste arbeid

Jullie weten misschien al dat Gerhard in de bossen hier in de omgeving hout kapt. En hij maakt van de stammen graag tafeltjes en krukjes, regelmatig word ik verwend met een schattig buitentafeltje zoals hierboven. Hij moet nog wel grijs worden, is iets meer country.
Nou heeft hij weinig tijd, hij heeft een drukke baan ,maar deze krukjes heeft hij toch maar weer gemaakt speciaal voor as. open zondag, ze zijn dus te koop op zondagmiddag.
Ook deze meters stof zullen op de tafel liggen voor 8 euro per meter. Ik heb ruimte nodig voor alle nieuwe stofjes.
Ook de mand met kleine stofjes met kleine prijsjes is weer helemaal gevuld.
En dan die heerlijke Luna Notte lapjes liggen ook in het mandje ,de kleur past precies bij de rozen van mijn nieuwe rozenperkje. Het perkje bloeit weer helemaal opnieuw, alleen de naam van de roos is mij weer helemaal uit mijn herrinnering ontglipt. ik heb het wel opgeschreven. De stofjes voelen heerlijk zacht aan ,dat kun je van de rozen toch niet helemaal zeggen.
prettige donderdag,
Bep

10 opmerkingen:

goof zei

Hoi Bep, wat een vrolijk rijtje! Het zijn net paddestoelen, echt geinig.
Wat fijn dat je rozen goed aanslaan, ik kan me nog herinneren dat je daar erg mee zat!
Fijne dag vandaag!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ziet het er weer leuk uit bij jou, ik blijf het jammer vinden dat je zo ver weg zit, maar ooit zal ik wel eens bij jou in de buurt zijn.

Grooetjes
Ines

Margreet zei

Oh wat ziet dat er gezellig uit bij jou! Jij treft het toch maar met zo'n lieverd. Ik wens je een hele fijne open dag toe! Groetjes, Margreet

Guusje, zei

Wat een ontzettend leuk tafeltje en die krukjes ook al zo geweldig leuk. Het ziet er allemaal weer erg leuk en gezellig uit.

Anoniem zei

Hoi Bep,

Dat heeft je man echt mooi gemaakt (ik zou die spierballen wel eens willen zien). Ik ben op zondag helaas niet in de buurt, maar ik hoop voor jou dat het een leuke dag wordt - een zonnetje erbij kan ook geen kwaad.

Een vraagje...zijn die krukjes zo recht dat ze als bijzettafeltje kunnen dienen? Dan zou ik er best graag een willen hebben, voor naast mijn naaistoel. Ik kom hem dan binnenkort een keertje oppikken :-)

Groetjes,
Tineke

ps...ik heb hele leuke reacties gekregen, ik hoop jij ook

het verificatiewoordje was vandaag: woodri - wat een toeval he?

quiltlodge gerda zei

Ach Bep, wat is het toch jammer dat je zo ver weg zit!

bep zei

Hoi Tineke er zijn veel leuke reacties binnen gekomen,iedereen vond het een leuk artikel, ben nog steeds blij ermee,ik zal proberen een krukje te bewaren anders maakt hij er maar weer een, groetjes Bep

Joyce zei

Wat een gezellige krukjes!! Het lijken wel kabouterkrukjes........ik zie ze al helemaal zitten met z'n allen op een rijtje!!
:0)

Daniƫlle zei

Ik dacht ook dat het paddestoelen waren hihi, wat zijn ze leuk Bep!! Get wat heb je weer een gave stof, heb ik weer, kan ik niet een zondag! Pfff, geduld, geduld, oef wat moeilijk!! Mooie avond verder, liefs, Daniƫlle

quilting Jeannet zei

Wat een schattige krukjes heeft je mannetje weer gemaakt Bep!leuk hoor, ik hoop dat het gezellig druk wordt zondag, ze geven in elk geval goed weer op.

groetjes, Jeannet