maandag 6 december 2010

speciaal kerst speldenkussentje en een berichtje over de stofjesclub

Gisteren deze gezellige spelden kussentjes gemaakt, ze zitten vast gemaakt in een waxine licht houdertje, het zijn net taartjes. Ik ga ze niet in de webwinkel zetten, ze willen niet door de brievenbus dat zou te duur met verzenden worden.
Ik he de stofjesclub pakjes vanmiddag gepost en morgen op de dinsdag word er nog bezorgd dus het pakje kun je morgen verwachten of anders een tijdje later.
En deze week word het nogmaals een ellende met verzenden , er word dus vanaf dinsdag t/m vrijdag gestaakt.
Dus wie bij mij in de webwinkel besteld kan pas op zijn vroegst maandag het pakketje verwachten.
Wel zet ik de speldenkussentjes  zaterdag in de winkel in Hall en voor wie het vergeten zou zijn, zaterdagochtend  kerstmarkt in Hall en in de middag ben ik hier weer in de winkel waar er ook versnaperingen zullen zijn.
prettige maandag,
Bep

13 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Bep, wat zien ze er weer vreselijk leuk uit, maar ja, die waxinelichtjeshoudertjes passen er wel weer perfect bij he, hoe krijg je het gevonden, en zo,n leuk knoopje bovenop. Fijne dag, hier is het weer groen ( en glad!)

groetjes, jeannet

Lida zei

Ze zien er heel gezellig uit, leuke cadeautjes! Succes in Hall! Groetjes
Lida

Hennie zei

Wat een leuke spelden kussentjes Bep, mooi voor de kerstmarkt, de brievenbus dat gaat echt niet lukken.

Fijne dag Hennie.

Annelein zei

Wat zijn de speldenkussentjes leuk geworden. 't Is wat met die post hè.

Hopelijk gaat alles snel weer z'n normale gangetje.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lieverdjes en wat een goed idee om ze in een waxinelichthoudertje te doen.

Groetjes
Ines

Simone zei

Oh, wat zijn ze leuk! Echt net kleine taartjes...

Valentina zei

Prachtig Bep! what lief allemaal... jammer dat ze niet mogen vliegen... :(
Moet ik maar zelf komen halen!
:)
BIG HUG!
de foto's van je kerst avond waren allemaal zo mooi. Echt gezellig allemaal!

Anoniem zei

Wat leuk!! Ik moest gelijk aan cupcakes denken.

Daniëlle zei

Wat een heerlijke taartjes!!!! Daar moet een mens er minstens 3 van hebben staan!! Leuk toch, zo'n klein karweitje!! XXXD

Yvonne zei

Ziet er weer heel leuk uit. Ik volg dit blog al een hele tijd en lees alles met veel enthousiasme. Ik ga a.s. zaterdag voor het eerst langskomen, als het weer het toelaat. Ik woon namelijk niet in de buurt, maar ga bij familie op bezoek en dan gelijk een keertje langs jouw winkel. En ik heb er veel zin in. groetjes Yvonne

Anoniem zei

wat een poepies!

Anoniem zei

Ziet er leuk uit Bep! Misschien dat ik ze morgen wel in levende lijve kan zien, want als alles goed gaat, kom ik morgen (woensdag) samen met mijn schoonzus naar je winkel. Tot dan!

carine zei

hallo Bep, wat leuke speldenkussentjes! Waar haal je het vandaan..mooi , ik volg je blog elke dag . Kijk al weer naar het volgende uit!