vrijdag 18 maart 2011

een avondje uit brengt veel te weeg

  Of de duvel er mee speelt maar tussen 2 migraine aanvallen in heb ik toch een gezellig avondje uit gehad. en heb met volle teugen kunnen genieten. Het was natuurlijk al maanden geleden besproken anders kun je weer geen kaartje krijgen. Gisteravond was het zover en zijn Gerhard en ik naar Herman van Veen geweest. Het was een heerlijk voorstelling met heel veel bijzondere muziek en grappenmakerij en ook deze
 was geweldig om te horen. 
Nou vind ik deze uitvoering van Laat me ook niet te versmaden.
Het was een avondje waar je blij van word en je het gevoel krijgt dat je weer thuis komt. 
Je ziet wel ik ben weer helemaal to the Music.
prettig weekend,
Bep

3 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Nu nog heerlijk nagenieten, hoor! Hopelijk zonder migraine-aanvallen, brrrrrr!
;))

Roos zei

Wat heerlijk dat je migraine niet mee is gegaan, die had zeker geen kaartje?
Groetjes roos

Anoniem zei

Ach Bep, uit ondervinding weet ik hoe het is met zo'n aanval. Ik had het een keer toen ik ook bij jullie in de tuin was. Had een Z- medicijn genomen en ben even rustig op de stoel bij de vijver gaan zitten. Hoe snel het dan overgaat.

Maak je niet al te veel zorgen om je dochter, zij red zich wel en er is wel hulp mocht er iets zijn. Komt allemaal goed.

Fijn dat je een mooie avond hebt gehad bij Herman van Veen. Ook mijn favoriet.

Veel groeten van Jantje