dinsdag 1 maart 2011

Loekie gaat met pensioen

Mijn vriendin Loeki gaat met pensioen en wie haar kent gunt het haar van harte. Ik ken eigenlijk niemand die zo vrijgevig en aardig is. En het mooiste aan haar vind ik dat ze zo begaan is met dieren die een extra steuntje nodig hebben. Ze is mijn Belinda Meuldijk. Ze gaat nu als ze haar vrije tijd weer terug heeft gastgezin worden voor verwaarloosde honden uit Spanje, hoe zorgzaam kun je zijn. Ik hoop ook dat ze de tijd neemt om gezellige dingetjes met mij te ondernemen,we hebben nog wat in te halen, de plannen liggen klaar, maar Loekie kennende is haar tijd weer zo ingevuld. 1 mei gaat ze sluiten en er deze zomer eens heerlijk van nemen.
Voor diegenen die weten welke winkel ze heeft wil ik even zeggen dat ze uitverkoop gaat houden van haar Bridgewater servies. In haar winkel geeft ze al 20% korting op de kleine artikelen en voor de grote artikelen geld 30%.
Of haar webwinkel al zover is dat de uitverkoop erin staat weet ik nu niet , maar dat gaat vast gebeuren.
Ik heb al het een en ander ingeslagen, ik ga vast nog een keer,want ze heeft me toch een mooie collectie,
;prettige dag,
Bep

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat leuk en wat jammer Bep, ze had wel een hele grote collectie, ik hoop maar dat er nog wat over is over twee weken, zal toch wel? Hier in Rockanje is ook iemand die zich over Spaanse honden ontfermt en mijn vriendin heeft er één uit Spanje over laten komen via hun, bijzonder, niet?

groetjes, fijne dag! Jeannet

Ineke zei

Hoi Bep, ik vind dat zo mooi, dat servies van Bridgewater, maar wel erg duur. Geniet alleen al van de plaatjes op de bekers enz. Heb ook een reaktie achtergelaten op de site van Berthe, als ze die rondreis door Brazilië maakt hoop ik dat ze veel foto's maakt, zodat ik ze ooit eens kan zien. Heb er zelf jaren gewoond. Groetjes van Ineke Hulzebos (Apeldoorn)