woensdag 13 april 2011

stofjes in de uitverkoop

Er is ruimte nodig in de bakken voor de nieuwe stofjes. er staan dus wat nieuwe bundeltjes in de uitverkoop.
Kun je
  vinden, ik ga nog eens kijken of er nog wat bij kunnen.
Nog even een berichtje over de stofjes club, de stofjes voor de Belgische meisjes zijn al gepost en voor de meisjes hier gaan morgen op de post. ik heb er een patroontje bij ingepakt , misschien heeft iemand van jullie het al. Dan zou het een gezellig presentje voor iemand anders kunnen zijn.
In het maart pakje was een stitch bij gesloten en ik had gevraagd of jullie er iets leuks van wilde maken . Tot  nu toe  heeft niemand gereageerd . Het termijn is nu vervallen dus de prijs gaat terug in de kast. Misschien iets voor een volgende keer.
Heb je intresse voor mijn stofjesclub dan kun je
hier :  bep's stofjes club
  even lezen wat het inhoud. Er zijn weer voldoende plekjes.
prettige woensdag,
Bep





3 opmerkingen:

Lida zei

Nee, nee ik laat mij niet verleiden, moet eerst wat dingen afmaken voor ik weer iets nieuws mag kopen/beginnen, maar verleidelijk is het wel!! Veel succes met de club en de lapjes, groetjes
Lida

Sabine Van Nieuwenhuyse zei

Sorry Bep, ik had vorige maand niet al te veel inspiratie en had nog vele andere onafgewerkte projecten liggen. De volgende doe ik mee, beloofd! Alvast bedankt voor de nieuwe zending lapjes. Liefs.

Jose zei

Hallo Bep,
Jammer dat er niemand ingezonden heeft. Mijn borduurtje is wel af en ben nu met de rest bezig.Ben gewoon niet zo snel. Als het af is stuur ik er nog wel even een foto van. vond het idee wel erg leuk.Fijne dag en groet uit Noordwijk.Jose