dinsdag 3 mei 2011

Berthe op reis

 Even een blogje over Berthe. ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat wij met z'n allen haar ongelofelijk missen en dat we er naar verlangen dat we haar weer kunnen zien. Maar als ik naar haar gezichtje  kijk op deze foto's word ik helemaal blij en trots op haar omdat ik zie dat ze de tijd van haar leven heeft en dat gunnen we haar helemaal.
birdopreis
En Berthe deze foto's zijn van het geschilder aan het huis
Papa aan het werk en je kunt de nieuwe kleur al zien, onze favoriet : kastanjerood
En hier de veranda die nu klaar is, hij was dus okergeel en nu zeepaardje beige,kunnen we straks heerlijk zitten met je en naar al je verhalen luisteren,
prettige dinsdag,
Bep

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve mama, ik vind het heel leuk om je beplog te lezen. En het is al helemaal geweldig om de foto's te zien, wat wordt ons huisje mooi! Ik ben bijna op de helft, de tijd gaat super snel, voor je het weet zit ik weer op de veranda:) Liefs Berthe