woensdag 25 mei 2011

een prachtige dag en maar druk druk

Wat een mooi begin van de dag. De dames die vanmiddag aan de verrassingsmiddag deelnemen hebben het echt voor elkaar . De tafels staan in de tuin helemaal klaar , jullie kunnen gerust erop rekenen dat je buiten kunt zitten. Alleen een probleempje, ik wou de Pipowagen  haar nieuwe gordijntjes maken en ophangen toen begaf mijn Bernina het helemaal. Hij was al een tijdje niet in orde, nu toch echt tijd om naar de reperatie te brengen. Gelukkig komen er 2 machines mee dus de werkjes kunnen waarschijnlijk af mee naar huis. De gordijntjes met de hand afgemaakt en hier is de pipowagen dan helemaal aangepast aan de kleuren van ons huis. Lang leve Ikea met hun heerlijke frisse ruitjes, helemaal zomers nu.
Ik heb het natuurlijk heel druk met de voorbereidingen voor volgende week in Vaassen en ik probeer de webwinkel goed bij te houden , er zal wel eens een steekje vallen,maar meteen word het weer opgeraapt en komt alles in orde. Er gaan heel vaak pakjes naar verre oorden, maar dit is het eerste naar Finland. Ik heb geprobeerd om het uit te spreken maar dat wou niet lukken. Ik hoop wel dat ze uit taaltje komt,gelukkig heeft ze een makkelijk patroontje uitgezocht,
een prettige middag,
Bep

7 opmerkingen:

Lida zei

Ha, geloof mij maar als je daar bent snap je er ook geen steek van, dat Fins is een onbegrijpelijke aaneenschakeling van klinkers en al had ik de straatnaam voor me, dan nog kon ik het bordje vaak niet lezen, want je kunt de namen gewoon niet onthouden, maar mooi is het daar wel! Je Pipowagen ziet er helemaal gaaf uit zo, leuk die gordijntjes! Veel plezier vanmiddag met de dames en nog een fijne dag,
Lida

Elizabeth zei

Wat gaaf ziet die Pipowagen eruit...!
Ga je daar je workshops geven bij minder weer, of is het een lekker terugtrekplekje?

Groetjes, Elizabeth

Anoniem zei

What a lovely cottage Bep, beautiful pretty curtains.

ria vogelzang zei

Succes met je Nina.....! Hopelijk valt de schade nog mee.....
In elk geval vindt de Pipowagen het wel heel gezellig dat ie nieuwe gordijntjes heeft gekregen; zie hem eens stralen! :)
En wat is het heerlijk dat het quilters niet uitmaakt welke taal je spreekt; als je maar met lapjes bezig bent....
Heel veel sterkte (en plezier) met de voorbereidingen voor Vaassen; ik hoop je echt te zien! ;)

Anoniem zei

Ja, dat past helemaal bij de pipowagen Bep, die ruitjes. En wat leuk om een fan in Finland te hebben!

carine zei

Bep die ruitjes stof zijn heel mooi en wel passend voor je pipowagen, gelukkig heb je twee naaimachines , en je verzendingen naar het Noorden... Chapeau! Groetjes uit Brugge en veel succes verder Carine

Anoniem zei

Mooi!

groetjes van Jantje