vrijdag 24 juni 2011

een tip

Hier sta ik dan als een moeke de soep te serveren .
Dames uit Noord Holland het was een enorm gezellige dag en zal jullie missen.
Volgend jaar die 2  campers van jullie in de wei zetten en ik zet mijn tentje ernaast . 
Nu de tip van de dag : Anita heeft in haar tom tom alle quiltwinkels in Nederland gezet bij nuttige plaatsen en als ze er in een straal van 3 km  vanaf is gaat er een alarm, handig hoor heeft ze altijd de adressen bij zich.
welterusten voor straks,
Bep

9 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat een leuk sfeertje Bep, en wat een enorm leuk idee!! zullen die mannen die mee rijden bij mee zijn........

groetjes, fijn weekend, Jeannet

Elizabeth zei

Da's wel een hele handige tip, maar niet goed voor m'n portemonnee hoor...

Groet, Elizabeth

Annelein zei

Wat een handige tip... Alleen ben ik bij ons de tomtom. En tja... mijn harde schijf kan die informatie niet allemaal verwerken ;).

quiltingmieke zei

piep

wat een superidee, alleen als belgische ken ik die winkels niet allemaal , maar ik weet nu bij wie ik terecht moet als ik op stap ga in Nederland, binnenkort naar Haarlem, tips? zijn welkom op Quiltingmieke

knuf mieke

bep zei

Anita haar man werd er ook vervelend van,Bep

Anoniem zei

Tip is opgeslagen, leuke verrassing voor mijn man, hihi. Nou Bep ik heb genoten gisteren, heb net lekker mijn lapjes zitten aaien en zit weer vol met plannetjes. http://kathrinesquiltestue.blogspot.com/ dit is de link die ik je nog zou doorgeven, het adres staat rechts in de balk. Ben heel nieuwsgierig wat je er van vind.
Anne Cevat (anne@pjcevat.nl)

Lida zei

Bedankt voor de tip, ik heb net een nieuwe en dus moet ik eerst even uitvogelen hoe dat werkt, maar zal het in ieder geval proberen! Fijn weekend,
Lida

Francisca R. zei

Hahaha! Ik dacht dat ik erg was met m'n landkaart met rode stippen.......nu moet de Tom er ook aan geloven.......
Bedankt Anita en Bep!

Anoniem zei

Ha, ha, wat een leuk idee. Wat ook nog kan is om visitekaartjes in een mapje bewaren en die altijd bij je te hebben.

En "Moeke Bep", het is weer beregezellig geweest zie ik. Jammer dat we niet dichterbij wonen. En de caravan is weg gedaan wegens ziekte.

Maar we komen hoe dan ook nog wel een keer weer bij jullie langs.

Groetjes van Jantje.

p.s. hoe smaakten de koekjes van de cathering die ik je in een sevetje toe stopte?