vrijdag 10 juni 2011

vakantievoorbereidingen

Het is nog lang niet zover maar de voorbereiding is gestart. Ik ga de blommetjes in het klein maken,gewoon een gezellig klein quiltje om een bloemetje op te zetten. Gekozen voor grijs en rood. Nu dus de stofjes knippen en dan in de vakantie aan elkaar zetten. Hier is een voorproefje. Ondertussen lekker snuffelen op het internet naar leuke vakantiebestemmingen. Er is zoveel te beleven, maar uiteindelijk kiezen we er misschien wel voor om onze tent weer op te zetten.
 En waar ben ik meer mee bezig, natuurlijk nog aan het uitrusten, ik knap al wat op, maar ondertussen word de stofjesclub hier ingepakt en de Belgische pakjes gaan vandaag alweer de post op. 
Deelneemsters uit Nederland krijgen de 15de hun eerste pakje van het nieuwe termijn.
Er zijn nogal wat dames die vergeten zijn om de betaling te doen en hebben geen afzegging gemaild, willen jullie mij hierover berichten, er zijn al wel lapjes gesneden voor jullie.
Als je nieuwsgierig bent naar de stofjesclub
Deze lapjes heb ik als cadeaux gekregen en het zijn de 25 lapjes uit de Christmas serie van Lecien en vanmiddag ga ik ze aan elkaar stikken, hopen dat mijn naaimachine op tijd komt en er wat tijd over blijft.
Verder is hier Truffel die na het eten gezellig in de buurt gaat liggen slapen.
Nog eventjes een foto van het tuinwerk , niet van het vele hagen knippen, vijver wieden en oogsten  maar van een houten vlonder maken half boven de vijver . Jammer dat er een behoorlijk perenboom en planten  weg moesten. In de toekomst word het een vast gezellig plekje, hier kunnen we ook de tent neerzetten.
een prettige vrijdag,
Bep

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zit je al achter je nieuwe beestje Bep ? wel een beetje aardig voor je andere engelse beestje blijven hoor anders wordt ze jaloers..... Hee, goeie pinksterdagen!( ik kan bij jou ook alleen maar anoniem snel publiceren, kijk even op mijn blog hoe je je instellingen kan veranderen, scheelt een hele hoop!) groetjes, Jeannet

Simone zei

Dat is volgens mij geen straf om bij jullie in de tuin de tent op te zetten!

quilting Jeannet zei

Nou Bep, ook bj jou is het weer prima reageren met een enkele klik! heerlijk dat scheelt weer tijd om te quilten, o ja....nu heeft mijn pfaffie het begeven, ik moet morgen meteen om 9 uur bij de naaimachinedokter komen, heb net een afspraak gemaakt, als het maar niet ernstig is....EHEC bacterie ofzo, ik heb haar toch echt alleen maar een druppeltje olie gegeven.....

Lida zei

Gelukkig dat je goed herstelt! Je bent al weer druk zat zo te lezen! Leuke lapjes, herken ik daar de Kerstman van de stitcheries? Wat hebben jullie toch een heerlijke ruime tuin, dat zal straks zalig toeven zijn bij het water, succes met de vlonder en een fijn weekend, groetjes
Lida

Quiltlia zei

Je kunt je singertje uitproberen,heel leuk om te doen ik heb vorige week van jou stofjesclub een poppenquiltje op mijn singertje gemaakt,
Groetjes Lia

ineke zei

leuk die flonder kom gouw weer naar de winkel weet nog niet wanner gr ineke