zaterdag 22 oktober 2011

binnen en buiten

Binnen op tafel ziet het er zo uit: quiltje van de woolen stofjes en mini-engeltje allebei om af te maken. Nog een beetje topsecret. Nog een beetje afmaken voor de verrassings-woensdagochtend. En als ik naar buiten kijk zie ik de opkomende zon die ons het hele weekend gaat verwennen.
Na alle uitjes en verjaardagen ben ik toch maar weer heerlijk aan de slag met van alles maken.
hier kun je de nieuwe aanbieding v/d week vinden
om een beetje in de kerstsfeer te komen.
een prettig weekend,
Bep

7 opmerkingen:

Irena zei

engeltjes daar ben ik dol op,voor jouw ook fijn weekend,groetjes

Supergoof zei

Het is hier wederom gezellig!
Jij ook een fijn weekend Bep!

Lida zei

Lekker die wolletjes, ik heb wel effen maar geen geruite, dus zal in Ahoy eens bij je neuzen (je bent er toch wel?) Veel plezier met knutselen! Groetjes
Lida

Lida zei

Lekker die wolletjes, ik heb wel effen maar geen geruite, dus zal in Ahoy eens bij je neuzen (je bent er toch wel?) Veel plezier met knutselen! Groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Benieuwd wat het wordt met je flanellen wolletjes, wanneer kom je dichterbij wonen? ik heb een patroon uitgezocht uit het boek van Kim Diehle, Mmmm, je zou er weer zo aan beginnen!

groetjes, Jeannet

Annelein zei

Nou Bep, jij was er vanmorgen ook weer vroeg bij zo te zien. En wat ben je met een heerlijk warme quilt bezig.

Misschien kom ik as woensdag voorbij. 'k Had vorige week in mijn agenda staan en toen kon ik niet. Bof ik even dat er komende week een herkansing is. Dus misschien tot woensdag!

Anoniem zei

Bep,

Wat een prachtig mooi bloemstuk heb je nu boven de weblog staan. Al die vrolijke kleuren.

Fijne dag verder. van Jantje