donderdag 14 juni 2012

druk en brocanteparade

Hier een paar foto's gemaakt met mijn nieuwe camera. Opeens waren alle telefoons en mijn camera kapot, dus plots alles nieuw kopen.
En daarbij hoort natuurlijk het leren omgaan ermee. Maar het lukt al aardig. Ik ben een nieuw blog aan het maken met tuinfoto's. Alleen nog van Berthe leren hoe je muziek op mijn tel. krijgt.
Heb ik de aankomende vakantie mijn eigen muziek bij mij.
Ondertussen lappies vouwen en de stofjesclub is gisteren gepost dus die kan vandaag verwacht worden.
Verder geen quilt/poppennieuws, ik weet nu even niet eens meer wat een naald is.
Hopelijk komt vandaag de koerier met de
derde Simply Vintage 
en kan ik het tijdschrift jullie allemaal toesturen, ik ben zelf ook razend nieuwsgierig wat er voor moois in staat, ik heb er nog geen plaatje van gezien dus het word een verrassing, is wel net zo leuk, net zoals vroeger zonder het internet, wist je ook niet wat er in stond.
Ik heb er nog wat over.
En om niet te vergeten morgen
de Brocanteparade in Diepenheim
Ik hoop dat er wat poppendingetjes zijn, misschien kom ik je wel tegen, mocht je er zijn ,dan niet vergeten de
Langstore een bezoekje te brengen,
een prettige donderdag,
Bep

4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Prachtige foto van je rek met quilts, zou zo in een tijdschrift passen of op een ansichtkaart! Geniet van de zeldzame zonnige dag vandaag, morgen is het weer over zeggen ze.

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie foto's en wat een rek vol zaligheden.

Groetjes
Ines

Avondster zei

Wow, de quilts in je tuin zijn prachtig!
Groetjes uit Tsjechiƫ
Martina

belarmina zei

muy guapas las imagenes saludos