zondag 17 juni 2012

gisteren in Rockanje

Het was mooi weer, Jeannet had alles prima en gezellig in orde gemaakt: en van zo'n prachtige taart kom ik in ieder geval gelijk in de stemming, dat kun je wel aan mij zien.
We kregen een gezelligstofpakketje van Elvira en daar ben ik gelijk een sterretje van aan het maken voor mijn ministerretjequilt, niet af gekregen, wat wil je dan toch met zoveel te bepraten met elkaar.
Heerlijk gegeten van al het lekkers wat er klaar stond en daarna de uit de tas show and tell.
Alweer zoveel moois gezien en bij Rennie en Yvonne  kun je heel veel foto's daarvan zien.
maar hier een paar van mij:



een paar sfeerfoto's
En dan lest best de quilt van Hanneke van 
quiltatelier Vlijtig Liesje
 ( we hebben ons met een aantal al voor het voorjaar opgegeven voor haar quiltrondreis op de Vecht )
was echt verbazend mooi, hier zie je maar een klein detail
en bij Rennie en Yvonne kun je hem helemaal bewonderen.
Meides allemaal bedankt voor jullie gezelligheid , het maakte de reis veel waard.
Enne het lijkt wel vakantie hier, vandaag staan de
internationale kwekerijdagen op het
landgoed Bingerden
op het progamma,
even kijken wat de nieuwste engelse tuintrends zijn dit jaar, je waant je daar echt in Engeland,
het thema is tuinieren zonder tuin.
Ik ga ook flaneren met mijn kabouterTekkel
een prettige zondag,
Bep

9 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ja, het was wel een hele gezellige dag Bep waarin ook de zon zich van zijn beste kant liet zien en we hebben met elkaar veel moois gezien. Geniet er van vandaag op Bingerden, de zon zal ook vandaag niet verstek laten gaan als w de berichten mogen geloven.

Anoniem zei

Ook ik heb het prima naar mijn zin gehad. Leuk om (weer) alle gezichten bij de blognamen in het echt te mogen zien!

GRANNY'S HOUSE zei

Dat lijkt mij een dag met een gouden randje.

Groetjes
Ines

jolanda zei

Het was een supergezellige dag Bep en wie weet zien we elkaar dan weer op de quiltrondvaart! :-)))

belarmina zei

madre miaaaaaaaaaaaaaa que preciosidad, hace tiempo hice a punto de cruz unas cestitas, quizás tome nota de alguna de estas cosas, saludos

Lida zei

Gave dag en genoten! Dus nu vandaag weer lekker genieten, groetjes
Lida

YokkoBears Beren met een HART zei

Wat ziet dit er allemaal gezellig uit.
Zo leuk ook, zoals je de foto's naast elkaar zet.

En wat zit je haar leuk.

Guusje, zei

Wat ziet het er leuk en gezellig uit, zo jammer dat het zo ver weg is voor mij anders kwam ik zeker.

Vlijtig Liesje zei

Bep, het was leuk je te ontmoeten zaterdag en wat heb je een gezellig blog. Hoe kan ik me daar als volger aanmelden? We houden contact.

Groetjes Hanneke