woensdag 27 juni 2012

rose rood

Gisteen kwam Merian langs en liet haar prachtige pasteltintjeshuisjesquilt zien. Wat staat dat heerlijk op de tuintafel, jammer dat hij ook weer wegging. Hij mocht van mij best wel bljven liggen.

Ik ben de Anne Brereton aan het doorquilten en er ligt wat verstelgoed  klaar om aan te werken
en daarna mag ik vandaag de Diamonds dubbelen.
Dit een beetje in de sfeer van roserood wat  in de zomer mijn favoriete kleur is.
Dan maak ik zelf maar een beetje zomersfeer, want vanuit de weergoden gbeurt het niet.
Om in de sfeer te blijven heb ik
 hier
 een gezellig bloemenstofpakketje gelaatst.
een prettige woensdag,
Bep

7 opmerkingen:

Annelies zei

Veel quiltplezier !!

KijkDaarIs zei

Ja..ik heb de quilt in wording gisteren ook gezien!!!..wat wordt die leuk hé..;0)
Sjonge jij gaat ook hard met je hexagonnen...ook een plaatje!1
fijne dag en tot morgen!!..;0)

Lida zei

Ziet er allemaal heerlijk zomers uit, wat een schattige huisjes en je diamanten zijn ook zo mooi! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat ziet het er allemaal prachtig uit. Het is enorm genieten van al dat moois.

Vlijtige Handjes zei

Het was heel gezellig gisteren. Heerlijk rondneuzen in je winkeltje en in de wagen. je hebt een heerlijk plekje.
Groetjes Anita

Merian zei

Ik voel me zeer vereerd dat je mijn huisjes op je blog hebt gezet.
Het was zeer gezellig bij.
En de worteltaart was heel lekker, mag ik om het recept vragen, Anita en ik hadden het er vanmorgen nog over dat hij echt lekker was.
Groetjes en tot de volgende keer.
merian

Grit zei

Wunderschöne Arbeiten,
Liebe Grüße Grit