maandag 24 september 2012

keukenhart

Daar hangt hij dan.
Ondanks alle waarschuwingen van jullie toch eigenwijs te veel gaan lopen, dus 2 dagen een vreselijk dik/pijnlijk been en ook nog een dikke wang met een kiesonsteking. Alles is weer geslonken en de kaakchirurg kan ik gelukkig nog even uitstellen.
Francien op je vraag of je iets zou kunnen bakken voor as.zondag is het antwoord: nee hoor !  Ik heb een chauffeur gevonden en heb die heerlijk worteltaartjes weer opgehaald.
Ik ben al helemaal gelukkig met
alle kennis die jij in huis hebt over het singertje,
ik hoop dat je niet te veel word overrompeld door vragen van iedereen, want je wilt natuurlijk ook nog aan je projectje werken.
En in deze week word ook de singertjessoep weer gekookt.
Gisteren bij de groothandel geweest en heb verschillende leuke dingetje ingekocht. Een kleine selectie kun je
hier in de webwinkel  vinden.
En ik hoop vandaag de zending van quiltmania binnen te krijgen, dan kunnen die leuke agenda's naar jullie toegestuurd worden.
O, en dan ben ik ook nog met projecten bezig voor de workshops die er aan komen.
Ik heb nu zoveel ineens, dat komt door mijn extra lange vakantie.
Maar alles is onder controle en heb ongelofelijk veel zin in de Singertjes dag.
een prettige maandag,
Bep

2 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

o,o, domme, domme Bep!!!!
Sprak iemand die het zelf op dit gebied ook nooit ze nauw neemt....
Doe nu maar eens even rustig dan.

groetjes


Wietske

GRANNY'S HOUSE zei

Je zou eigenlijk billenkoek moeten krijgen, maar je hebt jezelf al gestraft.
Nu goed blijven rusten en het been niet teveel belasten.

Groetjes
Ines