maandag 10 december 2012

alweer aan de hexen

ze worden zo bruinig mogelijk gemaakt
Het lijkt een rommeltje en dat is het ook nog , maar ik ben weer aan de hexen. Even weer de makkelijke dingetjes in het leven doen . Met de winterrust in het vooruitzicht heb ik alvast maar een flink beginnetje gemaakt.
En deze Max en Julia
heeft Loeki maar weer voor mij gevonden, wat een scherpe blik heeft zij toch en ze wist natuurlijk dat ik ze ook graag wilde hebben voor ooit. Leest toch leuker voor met die kleine wezentjes erbij .
En     hier
kun je lezen hoe beroemd die Sam en Julia al zijn geworden.
Vorige week kwamen deze nieuwe stofjes binnen en daar ga ik maar eens op broeden wat ervan gemaakt gaat worden.
WARMTE
Ook de aanbieding v/d week is weer veranderd, de boekjes van Anni vlogen weg en ik kon er nog maar net een vangen voor mezelf.
een prettige maandag,
Bep

3 opmerkingen:

Lida zei

Veel plezier met je muizen en geniet van deze gave stofjes! Groetjes
Lida

Grit zei

Schöne Blumen.
Liebe Grüße Grit

belarmina zei

precioso!!!!!!!!
saludos