dinsdag 11 december 2012

missers

Soms koop ik dingen in omdat ik dan denk dat is wel leuk en ook geschikt voor de webwinkel. Maar dan slaat het echt niet aan. Nu was deze mobiel
ook zo'n artikel.
Ik heb er nog 5 en hij mag voor 10  cent gekocht worden. Alleen komen er 3 euro verzendkosten bij.
Wie kan ik er blij mee maken ? Wil je ook nog lapjes bestellen,het past nog wel bij de mobiel in.
Ook gaan wij onze huiskamer veranderen , we willen meer ruimte om een kachel te plaatsen.
En dan opeens is deze gezellige tv. kast te veel geworden.
Hij staat in Marktplaats te koop voor 175 euro  en er mag geboden worden , maar dat mag je ook via mijn mail.
Als ik je geboden bedrag aantrekkelijk vind mag je hem kopen. Ik ben heel makkelijk met prijzen.
Breedte 120 cm,hoogte 150 cm en diepte 65 cm.
Wel zwaar hard hout !!!
De antieke quilts horen er niet bij natuurlijk.
een prettige dinsdag,
Bep

Geen opmerkingen: