zondag 17 maart 2013

een quilt af

Tussen alle bedrijvigheden door deze quilt afgemaakt.
Anita heeft de stitchery's gemaakt en ik mocht hem verder  afpatchen en doorpitten. 
En de rode uitvoering is het ornigele exemplaar van Rosalie Quinlan.
Ik vind zelf de bruinige met de reproduductiestofjes het beste bij mij passen
 ( prijs 12,50 )  is inmiddels in de webwinkel geplaatst.
De quilt is 120 bij 120 cm en er is ongeveer in totaal 1,80  aan stof voor gebruikt incl. de eindbies. Prijs van een pakketje is 32,50 euro.
Wil je een stofpakketje in  deze reproductiestijl dan kun je mij mailen en kan ik het voor je samenstellen.
 verder nog een prettige zondag,
Bep
 
 

3 opmerkingen:

Marika zei

Hallöchen sehr sehr schön,
Ich habe meinen Quilt letzte Woche fertig gestellt in pink.
In Brauntönen sieht er auch sehr elegant aus
Liebe Grüße Marika ♥

Lida zei

Ik vind de jouwe gewoon mooier, punt! Wat een charme straalt die uit, helemaal jou dus! Groetjes
Lida

Ageeth Dorsman zei

Die heb je snel afgemaakt nog na zo'n
drukke zaterdag, en wat is hij mooi
geworden, vooral in deze kleuren!
Ik wil je nogmaals heel hartelijk
bedanken voor de gastvrijheid afgelopen zaterdag! Het was zeker
voor herhaling vatbaar.
Groetjes van Ageeth