maandag 15 april 2013

wel Amsterdam maar geen Rijks


Het lijkt wel of we hier in een ijstent staan maar we staan bij de bijzondere warme zaal van het La Mar theater
en we gaan daar ons november verjaardagscadeaux nuttigen.
Wat hebben we genoten van
 Hij gelooft in mij
 en mijn traantjes lagen echt op mijn wangen. Het was gewoon het verhaal van een liefde. Ik ben geen fan van Andre maar op menig feestje en partijtje hebben wij meegezongen op zijn liedjes en als ik het op de radio hoor dan doet het mij wel wat. En wat is Chantal Jansen een vakvrouw , zo helemaal Rachel was zij.
En natuurlijk even onder het Rijksmuseum gelopen en de prachtige binnenplaats bewandeld, we hadden vandaag geen tijd maar ik was ook niet gegaan met die lange rij wachtenden voor je. Dat is voor 5 december of zo. Wel een paar mooie kaarten gekocht.
En hier zie je Sieneke met haar nieuwste vestje die ik in het weekend heb gebreid.Nog wel nodig met het ochtendbriesje.
  Die kleur jurk lijkt echt nergens op ,wel heel snel een zomers jurkje maken want je ziet de eerste ochtendzonnestraaltjes al op haar schijnen. En ze luistert daar echt naar een ochtendconcert van de vogeltjes die er  gelukkig weer zijn.
Wat een leventje toch nu en met weemoed denk ik terug naar die heerlijke terrasjes waar wij gisteren allemaal gezeten hebben.
Gelukkig niet gevallen , dat was vorig jaar wel anders , daar brak ik mijn enkel midden in het centrum.
Er zijn weer nieuwe pakketjes  gemaakt van de
 12.5/ 25 cm lapjes.
 Ze vliegen de deur uit.
 
een close upje van het vestje
En hier een voorjaarsuitzicht met weer een heerlijk volle vijver,
een prettige maandag,
Bep

 

3 opmerkingen:

Bed, breakfast en quilts zei

wat een mooie lapjes in die doos, mag ik ze allemaal???

Anoniem zei

En ik kan aan iedereen zeggen dat het patroon werkt supergemakkelijk: er zijn maar 2 naden, alles wordt aan één stuk gebreid, heel dankbaar om te maken!
Groetjes, Josine

Lida zei

Hoi Bep, het ziet er zo leuk uit, dat vestje is echt schattig en heerlijk jullie tuin! Puur genieten, hier begint gelukkig de zon ook te schijnen!
Wil je contact opnemen, heb wat leuks voor de Feitherlights!
Groetjes
Lida