donderdag 27 juni 2013

Kacheltje aan , kacheltje uit, zo gaat dat hier.
En ondertussen lekker aan het prutselen en van alles afmaken. Want ik mag hierna een heus meisjesbabyquilt maken voor Jolien haar dochtertje die in november geboren gaat worden. Aan rode/roze lapjes heb ik geen gebrek . Ben ik nou net aan het vele blauw gewend en weet ik het steeds meer te waarderen.
En ondertussen leuke projectjes maken voor het
Landleven evenement in het openluchtmuseum            in september.
De gieter is ook af en hij hangt nu gezellig over een stoel in de keuken.
En hier onder mijn babyquiltje,  die is bijna door gequilt en kan dan ook in gebruik.
De winkel in Hall is dus aanstaande zondag open van 11.00 tot 15.00  en het word waarschijnlijk mooi weer dus de tuinstoelen zullen klaar staan en ik zal zorgen voor koffie en lekkers en een mand met aantrekkelijk kortingslapjes.En alle spulletjes uit de pipowagen kunnen ook met flinke korting weg.
Verder komt ook Liesbeth weer breien in de tuin en houd ik mij wat rustigen ga genieten van de gezelligheid.
Altijd leuk als je een werkje meebrengt om te laten zien.
voor nu een prettige donderdag en wil zo'n leuk speldenhart van mijn hand  kopen
 dan kun je mij mailen
Bep
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

Ria van Kasteel zei

Jammer dat we het kacheltje nodig hebben, maar een beetje warmte hebben wel nodig bij ons quiltwerk.
Ik heb vakantie en voor de derde keer op rij regen, maar de lapjes brengen veel vreugde.

Groetjes van Ria ;0))

Lida zei

Hoop dat allemaal in het echt te zien in september, want ik wil graag naar de Landlevendag, ook al werkt de link bij Landleven nu niet goed en kan ik mij nog niet aanmelden!
Het ziet er allemaal parchtig Bep´s uit! Groetjes
Lida