maandag 2 september 2013

poppe

de heks uit mijn poppenkastserie
 De kleine Jorrit is een weekje op vakantie. Voor het eerst in een vliegtuig en hij was helemaal zoet geweest.Nu wil Oma hem als hij terug komt verrassen met een echte Omapoppe, je weet wel zo'n bolletje met een lap eraan.
Ik heb er nog een gevonden in deze werkmand van de poppes. Die was van dochter Berthe en blauw omdat Berthe een stoere meid is.
Maar Jorrit krijgt een eigen poppe die wil ik hem geven als hij terug komt van zijn eerste reisje.
Hieonder mijn werkmandje die misschien wel 5 jaar niet geopend is.
Er zat nog meer in dan ik dacht. En nu maar hopen dat er nog gespeeld gaat worden met de poppenkastpoppen.
En hieronder nog mijn meisjesverzameling poppes die ik nog heb. Je kunt zien dat ik 3 dochters heb gekregen en nog steeds van die lieve schatten geniet.
een prettige maandag,
Bep

5 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Ik dacht heeeel even dat ik in de spiegel keek bij je eerste foto ;-)
Maandagochtend....

Lida zei

Unieke verzameling van poppen en herinneringen!
Groetjes
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een pracht verzameling, bij mij zijn alle poppen verdwenen tijden de vele verhuizingen.

Groetjes
Ines

Unknown zei

Wat een prachtige kofferinhoud :)
Liefs, Sonja

Ageeth Dorsman zei

O, wat herkenbaar. Ik zou ook zo'n mandje kunnen vullen en gelukkig liggen ze hier ook nog ergens op zolder, al zijn ze zo in een mandje
wel veel leuker. Nog heel erg bedankt
voor de gastvrijheid afgelopen zaterdag, vooral mede namens Lotus,
die de groetjes overbrengt aan de
teckeldames.
Groetjes van Ageeth