maandag 21 oktober 2013

na Veldhoven

 Wat een paar bijzondere dagen en wat ben ik er moe van.
En wat ben ik zondag tijdens de beurs opgeschoten met het truitje voor de kleine Jorrit. Vandaag of morgen maar eens gaan passen want het zou zonde van mijn tijd zijn als het breien nu ook al voor niets geweest zou zijn.
Ik wil niet helemaal negatief zij maar diegene die geweest zijn hebben kunnen zien hoe rustig het was. Natuurlijk heel fijn om al het moois wat er hing goed te kunnen bewonderen en leuke gesprekken met elkaar en medewinkeliers te hebben. En die waren er en dat is ook heel waardevol. Toch jammer van zo'n rijk gevulde beurs en tentoonstelling.
Zelf ook nog wat rose lapjes gevonden voor mijn kleine heksjesquilt en ik heb voldoende spulletjes over dus meer tijd over om daar eens mee verder te gaan.
De volgende beurs waar ik aanwezig ben is in  
 Arnhem
en dat is heerlijk bij mij in de buurt,
een prettige maandag,
Bep
 

11 opmerkingen:

Ritainquiltland zei

Veldhoven is voor mij een beetje ver weg maar in Arnhem kom ik zeker even bij je langs. Mooie hexagonnenquilt ben je aan het maken. Kunnen we die in Arnhem ook bewonderen?

Klara's Quilthoek zei

Vrijdag ben ik in Veldhoven geweest, ik vond het ook erg rustig, gezien andere beurzen. Iedere keer weer genieten om tussen al die leuke winkeltjes en quilts rond te dwalen. Ik vind je hexagonnenquilt erg mooi worden!

Rennie zei

Het was inderdaad rustiger dan de vorige keren. Wel een prachtige tentoonstelling met een zeer gevarieerd aanbod. Voor mij gelukkig niet alleen traditionele quilts. Het voordeel was dat je alle tijd had de pronkstukken te bewonderen en ik met jou weer eens heb kunnen praten. Rust maar goed uit.

conny's quilts en creaties zei

Hoi Bep
Een paar jaar geleden was ik in Veldhoven en toen hingen de quilts erg hoog zodat je ze niet goed kon bekijken, nogal een domper vond ik toen, want ik had er 4 uur openbaar vervoer voor over om er te komen (en dus ook weer 4 uur terug) Voor mij was dat en vooral het erg lange reizen een reden om goed na te denken of ik er nog wel heen wil gaan. Het is teveel in een uithoek van het land ben ik bang, zou best de reden kunnen zijn dat het zo rustig was....Ik hoop voor jou dat het ondanks dat het er rustig was, de moeite waard is geweest.

Anoniem zei

Ik vermoed dat het rustiger was in Veldhoven, omdat ze dit jaar voor het eerst 2 beurzen in een jaar hebben georganiseerd. Tot nu toe was het maar 1 keer per jaar. Wel hoop ik nu, dat daardoor winkeltjes het volgend jaar niet gaan afhaken, want al die winkeltjes waren voor ons een grote snoepwinkel. Groetjes Wilma

wietskesquilts.blogspot.nl zei

En dan het mooie weer en de vakanties die verdeeld over 2 weken staan gepland.
Maar ik heb onwijs genoten
Bep, hoe is het met Elisabeth?
groetjes
~Wietske

Unknown zei

Bep,bedankt voor je tip van Arnhem.
Daar kan ik dan wel naar toe,nemen we gewoon een hotel.
Ik hoop je daar te zien in Zwolle heb ik ook genoten van je leuke stand.Nu hoef ik niet te wachten tot febr 2014.
Maaike(quilthuis.blogspot.nl)

Wilma Kuin zei

YES!! Dat is bij mij om de hoek,...
Zou ik op de fiets kunnen doen als ik niet zoveel verjaardagsgeld krijg,...
hahaha,...
Tot dan,..

Unknown zei

Ha Bep,
Inderdaad erg rustig, ik had 2 dagen gepland, maar was de eerste dag al uitgekeken, je kon immers overal vooraan staan zolang je wilde.Tweede dag toch maar even rond gekeken en toen lekker, naast het hotel, een boswandeling gemaakt!

Groetjes Anita

veerle zei

Bep, volgens mij is het mindere aantal bezoekers het gevolg van het overgewicht aan artistieke quilts. 3 jaar geleden nog niet maar de voorbije 3 edities zag je het aantal handgemaakte quilt drastisch dalen en (voor mij althans) ook de de kwaliteit. Ik heb er al veel mensen horen over klagen en misschien is dit de reden. Heb er zelf al met de organisatie over gemaild. Ze zeggen mij dat ze iedereen wat willen bieden, maar ik denk dat ze best toch eens een bevraging zouden doen bij hun "klanten" om ECHT te weten wat we willen zien. Liever om de twee jaar een fantastische tentoonstelling dan dit... Misschien haal ik me nu wel wat reacties op de nek, maar ik denk dat het er toch iets mee te maken heeft... Jouw werkjes vind ik altijd TOP en erg leuk om te zien. Doe vooral zo verder, want je creativiteit wordt gewaardeerd :)

clara zei

Ik vond het ook erg rustig vergeleken met de vorige keren dat ik er was,maar dat komt misschien inderdaad doordat er 2 edities waren dit jaar en volgend jaar ook weer trouwens. Dit jaar ben ik beide keren geweest maar volgend jaar ga ik echt maar 1x en dat zal dan in oktober zijn. Ikvind de wedstrijd leuker dan de expo. Misschien zijn er meerdere die er zo over denken. En misschien is het dan in 2015 weer gewoon 1x. Ik vond het persoonlijk wel fijn dat het wat rustiger was maar kan me voorstellen dat jullie winkeliers nog eens goed gaan nadenken over volgend jaar!