vrijdag 8 november 2013

heerlijk winters

Een heuse winter moeten we nog gaan beleven maar ondertussen heb ik wel mijn flanelletjes krans af en ligt hij nu even tussen onze mooie boerenkool. Hij hangt straks weer mooi bij mijn houtkacheltje. Hopen dat de rupsen nog even  uit de kool wegblijven en we nog wel kunnen genieten van een eigenboerenkoolmaaltijd.
En kijk onze spookjesboom toch weer eens prachtig zijn, is niet elk jaar zo maar nu toch weer wel.
En natuurlijk ben ik achter de schermen al weer bezig met het voorjaar en gelukkig kwamen deze week
 deze stofjes
binnen die mij daar geweldig daar bij helpen.
Je denkt gelijk alweer aan crocussen  en vergeet mij nietjes.
Maarre je kunt eerst nog aanstaande zaterdag naar de Fruitshow in mijn  dierbaar Doesburg en dat is nog behoorlijk herfstig om naar de fruitshow te gaan. Zo heerlijk tuins allemaal.
Hieronder en link van de Stichting Fruitcultuur.
www.tolderas.nl
Wij heben onze boomgaard helemaal aangelegd met de olde ras fruitbomen en daar hebben wij heel veel plezier van.
Verder klopt ons hart nog in volle verwachting en wachten we op de geboorte ons tweede kleinkind.
een prettig weekend,
Bep

 

 
 


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's weer en die krans past perfect bij mijn quilt leuk weer zo die winterse kleuren geniet van je week end
En hopelijk wordt je kleinkind nou toch echt zo geboren
Gr. Carolien

Sis Voorn zei

In het eggie zijn de bomen nog veel mooier ;)
Leuke krans....

Anoniem zei

Ik hoop voor jullie dat de kleine niet te lang op zich laat wachten en wat weer een geweldig mooi krans, ik heb er nog steeds eentje liggen die ik nodig af moet maken. Na de operatie lekker de tijd voor.. Heel fijn weekend. Liefs, Ina