woensdag 13 november 2013

onder invloed van de kleintjes

Vergeten te vertellen dat de stofjesclub vanmiddag gepost word!
Natuurlijk krijg ook ik inspiratie van het krijgen van kleinkinderen, alleen ik ben niet van de autootje's en dolfijntjes maar van de beertjes en poppetjes. En dit beertje zit er warmpjes bij.
Hij is gevuld met kerstenpitten en wanneer je op de beurs in Arnhem een zakje pitten en een lapje koopt (totaal 8,25 euro) dan krijg je het patroontje er gratis bij.
En natuurlijk kun je hem ook zelf bij je onder de wol stoppen.
Hier zie je het beertje in zijn geheel
een prettige woensdag,
Bep
 
 



7 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

OOOOHHHHHH Bep wat een schatje!!!!
Fijne dag...:0))

Quilt Quebbel zei

Hallo Bep,
Wat een schattige warme beren-knuffel. Ik kom in Arnhem even bij je langs.
Groet van "Omi" Maria.

Guusje, zei

Wat is ze mooi.

Anoniem zei

Ooooh Bep, wat een lieverd! Die wil ik straks ook in mijn bedje...
Treinkaartje is gekocht, alleen nog even uitzieken en dan hoop ik je vrijdag te zien. Groetjes, Ina

Ageeth Dorsman zei

Tot zaterdag!!! Groetjes van nog een oma (Ageeth)

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Lekker onder invloed blijven, is goed voor jou!

Pauline zei

Heerlijk zulke inspiratie, het brengt je de leukste ideeën. Het beertje is een prachtig exemplaar!