dinsdag 12 november 2013

wat een felicitaties

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties en goede wensen. Met zoveel goeds moet het allemaal een toch goede start zijn en blijven.
 Gisteren heerlijk genoten van Ella en morgen mag ik er weer bij zijn.
Natuurlijk vandaag nog open en druk in de weer voor de
 Handwerk&Quiltdagen ( standnummer 21 vlakbij de toiletten)
 en wanneer je wilt dat ik iets voor je meebreng naar de Rijnhal ,laat mij dat even weten via mijn contactformulier. Zoals altijd moet ik vreselijk kiezen van wat er mee gaat, dus vraag mij gerust.
Zeker weten gaan deze
 gezellige pakketjes mee.
Let op het zijn stofje van 140 breed!
En in de webwinkel heb ik ook nog de najaars 
Mailegspulletjes geplaatst.
Ik houd het kort mijn tijd in nu kostbaar,
Misschien zie ik je in Arnhem en anders een fijne week,
Bep


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook van mij nog gefeliciteerd met jullie kleindochter-fijn dat alles goed is met dit kleine wonder.
Wat een mooi pakketje en een leuk eekhoorntje laat je zien.
Gezellige dagen en veel succes in Arnhem.
groetjes,Truus uit Drenthe

Joyce zei

Hé Bep, van harte gefeliciteerd met de komst van je kleindochter. Wat zal die zich straks gaan vermaken bij haar freubelende oma!
:o)

GRANNY'S HOUSE zei

Nog gefeliciteerd Bep en wat is ze mooi, geniet ervan want ze worden zo snel groot.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Hoi Bep, Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter! Wat een schatje. Groetjes, Marijke van Mierlo

Corina zei

Ik kom zeker even kijken bij je zaterdag, dat laatste plaatje vind ik wel super leuk!

Marianne Gooren zei

Hoi Bep! Ik feliciteer je hier ook nog maar een keertje met de geboorte van jullie kleindochter Ella! Mooi meisje is het! Proficiat en geniet er maar van, want voor je het weet zijn ze groot... Dat laatste heb ik alleen maar van horen zeggen, want ik ben nog geen oma:):)