donderdag 23 januari 2014

de haas met kleine nu als stofpakketje/patroontje in de webwinkel

en het patroontje ervan staan nu in de webwinkel.
Erg kort van stof ,maar het griepje houd nog huis hier dus er gebeurt niet veel meer als een beetje stofpakketjes maken en aan de keukentafel hangen met mijn Ipadje met zus Anneke als mede wordfeuter.
oh wat ben ik blij dat dat spelletje er is, het maakt het leven nu tijdelijk even een stuk gezelliger. En natuurlijk die films van de Pinquins
 Kijken jullie daar ook naar ? Zo heerlijk ontspannend.
een prettige donderdag,
Bep

3 opmerkingen:

Ina Hummel zei

Hallo Bep, allereerst heel veel beterschap. Heb de eerste aflevering van de pinquins opgenomen, maar er daarna helaas niet meer aan gedacht en moet dus even op zoek naar de herhaling, want inderdaad het is een lust om naar te kijken. Liefs Ina

marijke kluiters zei

Dank je wel Bep voor de leuke dag zondag ,ik was voor het eerst maar mag ik volgende keer weer komen op de singertjesdag.
groet Marijke Kluiters

Francis Gortmaker zei

Hi Bep, veel beterschap!

En bedankt voor dit filmpje, geweldig!!! Ga ik in mijn klassen laten zien!

Groetjes, Francis.