zondag 9 februari 2014

Handwerbeurs in Zwolle

De spulletjes voor de beurs zijn bijna ingepakt en ik ga mij even rustig houden en een beetje gezellig handwerken en van de prachtige sport op de tv. genieten en een beetje voorslapen.
De orders in de webwinkel kunnen gewoon verstuurd worden , ik ga wel vanavond de pagina's pakketten vanavond er af halen omdat ik graag op de beurs voldoende heb en ik heel slecht ben in bestellinkjes die wachten, daar word ik nerveus van. Dus wil je nog iets bestellen of reserveren voor Zwolle dan kan dat nog tot vanavond.
De winkel in Hall blijft even gesloten en gaat op zaterdag 22 februari weer open.
Een gezellige zondag nog,
Bep

2 opmerkingen:

Lida zei

Misschien kan ik er naar toe! Dus ik hoop gezellig langs te komen en misschien wel iets leuks te scoren! Groetjes
Lida

Ina Hummel zei

Kom vrijdag even gezellig bij je langs! Groetjes, Ina