maandag 1 september 2014

inspiratie

Langzaam aan komt de inspiratie terug die ik heb opgedaan in Zweden. En het meest blijft mij het bezoek aan Carl Larson Garden en Home hangen in mijn hoofd. Als ik nu door de tuinloop en bepaalde hoekjes zie dan zie ik het prachtige plaatsje Sundborn weer voor me.
 Wat was dat schoon en het klopte helemaal met mijn ideetjes.
op   deze link   kun je een filmpje zien van het echtpaar Larson.
Maar nu ben ik langzaam aan het voorbereiden voor Beleef Landleven waar ik zooooo'n zin aan heb , vooral met die geweldige weersvoorspellingen. wat zal dat dan een feesjte worden.
En voor diegenen die gaan kunnen op vertoon van mijn nieuwsbrief hun toegangskaartje terug verdien:
op vertoon van deze nieuwsbrief krijg je 20 % korting op alle stofjes uit de bakken, niet de gesneden bundeltjes !
Ontvang je nog geen nieuwsbrief dan kun je je hier aanmelden.
Je krijgt daarna de nieuwsbrief toegestuurd.

Geen opmerkingen: