zondag 8 februari 2015

spannend


hier was ik 34 jaar en Berthe 9 maanden
 Dit is mijn enigste foto op mijn trouwdag met Gerhard, niets zieligs aan wij wilden toen met zijn tweetjes onze huwelijksdag beleven, het was immers onze tweede keer.
Wel was onze dochter Berthe erbij en verdere een doos gebakjes om uit te delen aan familie.
We hebben inmiddels  in november op een heerlijke fijne manier onze 25 jaar gevierd met onze kinderen en kleinkinderen,en vandaag krijgen we ons cadeautje van ons samengesteld gezin .
Inmiddels zijn wij met z'n 16tienen ,want sinds kort hebben we er 3 bonuskleinkinderen bij gekregen, ik kende de uitdrukking niet maar dat betekent dat als een van de kinderen een relatie krijgt met een nieuwe partner die al kinderen heeft.
Zo gezellig en zo spannend , want we weten niet wat ons te wachten staat,
ik hoop op een fijne dag en ik houd het waarschijnlijk niet droog,
een mooie dag,
Bep


22 opmerkingen:

Else zei

Geniet ze Bep!!

Sunny zei

Lekker genieten Bep, het wordt vast een superzondag!♡

Mascha zei

Heel veel plezier!
Groetjes, Mascha

BezigeBijMirjam zei

Jij zal ze vast met open armen ontvangen! Veel gezelligheid toegewenst vandaag!

Judith zei

wat heerlijk, geniet ervan. fijne dag.

Unknown zei

Laat je heerlijk verrassen

Quiltpassion.blogspot.com zei

Spannend! Veel plezier vandaag!
Groetjes, Cisca

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heel veel plezier Bep, geniet van deze heerlijke dag!!!!

Annelies zei

Heel veel plezier ! Geniet ervan !!

Simone zei

Dat wordt vast een geweldige dag! Geniet van al je lieve kinderen, kleinkinderen en bonuskinderen.

Ina Hummel zei

Heel veel plezier en lekker genieten!

Marians Quiltblog zei

Fijne dag Bep met het mooie zestiental. Geniet ervan!
Groet Marian

Ageeth Dorsman zei

Een hele fijne dag gewenst met de hele familie!
Groetjes van Ageeth

Truus zei

Een heerlijke dag vandaag samen met je familie!
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Wat een leuke foto zo van jou Bep
Veel plezier met z'n allen
Groetjes Carolien

Guusje, zei

Fijne dag gewenst.

Lida zei

Wat een schattige foto en wat een leuke uitdrukking, ik krijg dus binnen kort naast vier eigen ook een derde bonuskleinkind erbij, die hou ik erin! Groetjes
Lida

Sis Voorn zei

Geniet lekker van je grote familie ! Gelukkig is er in je heerlijke huis genoeg ruimte ;-)

Francis Gortmaker zei

Dat klinkt heel gezellig, Bonuskleinkinderen! En die boffen toch maar met zo'n Bonusopa en Bonusoma!
Groetjes, Francis

Margreet van der Werf zei

Wat gezellig allemaal! Geniet er van! Groetjes, Margreet

Quiltlia zei

Oo ik zie het te laat ,de dag is al voorbij,dan hoop ik dat je een fijne dag hebt gehad ,maar dat denk ik wel.
Groetjes Lia

Yvonne zei

Hoe herkenbaar! Ik heb ook geen foto van onze trouwdag om dezelfde reden. Nooit spijt van gehad overigens en al weer bijna 25 jaar geleden!