vrijdag 3 april 2015

bee buitenshuis

 gisteren waren we met onze bee in Neede bij Marianne van Verknipt, geen foto's gemaakt,kwam gewoon niet in mij op, we hebben  vooral genoten van elkaar en alle verwennerijen van Marianne,wat een genot om zo verwend te worden,meis bedankt en ik zie je snel weer, 
ik heb ooit en klein rolletje stof van Marianne gekregen en dat is dit quiltje geworden
Ze verkoopt haar overhemdstofjes via Gelrebloem en je kunt er leuke gezellige quilts mee maken.
ik ben dol op die stofjes van haar.
Verder niet echt veel nieuws , ben druk met de voorbereidingen voor de beurs in Rijswijk en de aankomende paasdagen worden ook heel druk met mijn familie, vandaag mijn huishouden maar een aanpakken dus,
deze week is dit de aanbieding van de week
en jullie weten het : kan ik iets meebrengen naar Rijswijk dan kun je mij mailen,
en  je kunt vanaf nu  regelmatig wat leuke
 hebbedingetjesdingetjes
 in mijn webwinkel vinden,
  een mens kan er ook wel eens in omkomen en wat meer ruimte willen hebben, ik ben geen totaal bewaartype, vandaar,
een mooie vrijdag,
Bep




Geen opmerkingen: