maandag 20 april 2015

workshop tijdens de open winkel, huis & tuin zondag 26 april

aanstaande zondag 26 april  is mijn eerste open zondag van 12.00 tot ongeveer 16.00 is de winkel, keukentafel en tuin geopend, vanaf 12 uur kun je aanschuiven aan de keukentafel om te  handwerken aan je eigen werkje ik zorg voor koffie en thee met een koekje,
als je graag wilt leren hoe je dit Cathedral Window kussentje maakt kun je vanaf 11-11.30  uur uitleg en kun je de hele middag verder werken, krijgen, je krijgt er koffie/thee bij,
de kosten daarvoor zijn slechts 3,50 en incl. de 4 lapjes van een neutrale quiltstof word het 6,20 euro,
wel
 opgeven dan weet ik hoeveel lapjes ik op maat moet snijden,
en uiteraard laat het weer het toe gaan we heerlijk buiten zitten,
een mooie maandag,
Bep

1 opmerking:

BezigeBijMirjam zei

Ik wens je een gezellige dag toe a.s. zondag. Ik wil ook een keer komen, maar zondag ben ik wandelen in Sauerland. Ook heerlijk!