vrijdag 8 mei 2015

mallensetje bee op tweede pinksterdag en moederdag

op tweede Pinksterdag kun je meedoen met de bee in de keuken/woonkamer afhankelijk van het weer waar je kunt zitten, je kunt dan leren omgaan met de malletjes van Marti Michel, ontdekken hoe heerlijk je daar mee kunt werken,
alle inlichtingen vind je
je kunt de hele dag blijven zitten dus wel je boterhammetje meebrengen en wanneer je de benen wilt strekken deze dag kun je een kijkje nemen in de Pipowagen daar is
de hele dag  aanwezig met een groot assortiment uit hun winkel of in mijn tuin even heerlijk genieten,
en de aanbieding van deze week is dit gezellig
morgen is de winkel open en wanneer je langskomt krijgt iedereen die iets koopt een passend cadeautje, ik moet nog even op pad ervoor dus ik kan nog niet laten zien wat het word,
een mooide dag,
Bep

2 opmerkingen:

Unknown zei

Jammer dat ik een feestje heb 2e Pinksterdag, was graag gekomen. Volgende keer beter!

Johanna Zweden zei

Wou dat ik erbij kon zijn
Groetjes vanuit een regenachtig Zweden en een fijn weekeinden