woensdag 5 april 2017

inpakken

dit is een een klein gedeelte van de stofjes die ingepakt gaan worden 
en het quiltje van Carolien van de ienie mienie hexaatjes kun je ook komen  bewonderen,
ik wilde even reclame voor mezelf maken maar ook voor de 

er is heel veel aanbod op ons quiltgebied aanwezig, je kunt deze keer echt je hart ophalen , kijk maar eens op hun site wat er allemaal gaat gebeuren dit weekend
ik persoonlijk ben blij met de aanwezigheid
worn & washed fabrics
6 jaar is Kim niet aanwezig geweest en wat kan ik blij worden van haar rolletjes  zo mooi uitgezochte verwassen stofjes, ik ben blij haar weer te zien
ik ga nu voor de 11de keer geloof ik en de routine sprankelt ervan af maar toch steeds die onzekerheid of je het we goed doet blijft bestaan,
in iedere geval het karretje staat al weer klaar en morgen gezellig weer opbouwen gelukkig weer de hulp van Gerhard en Anneke mijn zus,
er gaat heel veel in het karretje maar wil je dat ik iets voor je meeneem dan kun je mij daarover

mailen of bellen

vandaag is de winkel gewoon geopend
een mooie dag,
Bep




4 opmerkingen:

Truus zei

Veel plezier in Rijswijk en het worden vast drukke dagen.
groetjes, Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Je doet het heel goed Bep en ik geniet altijd van je blog en je winkel ,veel succes op de beurs.

Groetjes Ellen.

Phyllis zei

Komt vast weer helemaal goed, je hebt altijd een mooie stand en het is altijd druk bij je. Ivm werk kan ik helaas niet komen, jammer, vind Rijswijk altijd erg gezellig en het is vlak bij waar ik woon.
Goede en gezellige beursdagen toegewenst!

Ik ben Esther zei

Veel succes in Rijswijk, maar dat gaat je vast lukken!!Je bakken met stofjes zien er heel gezellig uit. Wat een leuke impressie van de stofrollen van worn and washed, supermooi dat roze stofje met kant!
Zou leuk zijn als jij ze te koop had in de winkel...:O)
Helaas is Rijswijk te ver rijden anders kwam ik zeker even kijken, voorheen toen ik nog in Leiden woonde had t zeker gekund ,maar nu helaas niet.
Een hele fijne beurs gewenst!!
Groetjes Esther